Az alábbi ábra az Európai Környezetvédelmi Ügynökség adatainak felhasználásával azt mutatja meg, hogy egy tonna áru egy kilométerre történő elszállításához az egyes közlekedési módoknak hány gramm szén-dioxidot engednek a légkörbe.
A környezetet legkevésbé a tengeri hajózás terheli, ezt követi a vasúti áruszállítás, harmadik helyen pedig a belvizi hajózás áll. A belvizi hajózás energia-hatékonyságát rontja, hogy általában nehéz megszervezni mindkét irányba a hajó megtöltését. A folyásirány szerint lefelé a hatékonyság kiváló, felfelé viszont a vasúthoz képest sokkal rosszabb. A közlekedés szén-dioxid kibocsátását legolcsóbban az áruk hajóra vagy vonatra rakásával lehet csökkenteni.
A gazdaság energia vasút versenyképesség témájú posztok először az antaldaniel.blog.hu hivatalosabb blogon jelennek meg, minden egyéb csak itt. Van facebook és twitter oldal is.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
2 megjegyzés:
Hát ez egy hatalmas baromság amit egy idióta talált ki. ezek a formák az embert ábrázolják (van gyerekméret is ugye) és az ember beletartozik a férfi és nő is. A jelzéseknek egyetemesen egyszerűnek érthetőnek kell lenniük. Ha ilyen táblák lesznek, a következő lépés: az afro-európaiak nem értik miért nem bongyol a haj, a zsidók meg a nagyobb orrért pofáznak majd :)
apám, Te nagyon el vagy tévedve.
na, egy kis hazugságkiigazítás:
http://helfi.wordpress.com/
Megjegyzés küldése