A gazdaság energia vasút versenyképesség témájú posztok először az antaldaniel.blog.hu hivatalosabb blogon jelennek meg, minden egyéb csak itt. Van facebook és twitter oldal is.

2007. december 18.

Versenyképesség és adórendszer

Ahogy az Index írja, a teljesen felforgatnánk az adórendszert a Versenyképességi Kerekasztalban. A 2009-re a közteherviselési rendszerben tervezett változtatásokhoz konkrét javaslatot tett le az a Kerekasztal, amelynek én is tagja vagyok. Engem már a korábbi ülések sem győztek meg arról, hogy az adórendszer és a versenyképesség között egyértelmű kapcsolat volna, hacsak az adóadminisztrációs terhekről nem beszélünk. Korábbi bejegyzések a versenyképességről, (itt az összefoglaló is), továbbá a személyes, témába vágó linkgyűjteményem magyarul és angolul. A Kerekasztal javaslatai vitathatók, sőt, az egyik céljuk, hogy vitát generáljanak - én magam is vitatkozom velük, a jelenlévők közül az egyetlen ellenszavazatot adtam le a javaslatokra. Az ingyenebed.hu oldalon nyitottunk is egy vitafelületet, akinek van kedve, nézzen át/vissza.

Adójavaslat: ötből egy (Népszabadság)

Nincsenek megjegyzések: