A gazdaság energia vasút versenyképesség témájú posztok először az antaldaniel.blog.hu hivatalosabb blogon jelennek meg, minden egyéb csak itt. Van facebook és twitter oldal is.

2007. június 2.

Környezetvédelem

Különösen érdekelnek azok a magánkezdeményezések, amikor egyes emberek tesznek valamit a környezet védelmében: kísérlet 28800 fürdőszobai kacsával, egy magánrezervátum Argentínában, illetve egy alapítvány, ahol bárki megvehet a szennyezők elől olyan szén-dioxid kvótát, amit garantáltan nem fognak felhasználni. Én vásároltam is a Föld napján.
Fotó: Ben Phyton.

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Kedves Antal Dániel!

Ma (2010. július 28.) olvastam az Index címoldalán egy cikket arról, hogy a Mexikói-öbölbeli katasztrófán kívül milyen óriási környezeti károk vannak szerte a világban. Mindegyik elkeserítő, de engem leginkább a csendes-óceáni szemétfolt irritál. Nem értem, hogy az óceánokon, tengereken járó hajók hogy üríthetik a tengerbe a szemetüket? A másik dolog pedig az, hogy lenne annyi kapacitás és pénz arra, hogy a szeméthegyet el lehessen takarítani. Tanulmányozás helyett... :( Csak összefogás kérdése az egész szerintem. Önnek mi a véleménye erről?

Üdvözlettel: Katalin

Layne Mortenson írta...

Kedves Dániel!

Örömömre szolgál, hogy egyre több környezetvédelemmel kapcsolatos írást lehet találni a világhálón, amik már nem csak egyfajta lázadást tükröznek, hanem érvekkel támasztják alá a környezetvédelem fontosságát. Az Ön cikkét is élvezettel olvastam. Az emberek gondolkodásmódján kell változtatni mindenképpen, mert rá kell, hogy jöjjenek arra a tényre, hogy tiszta környezetben élni kényelmesebb és egészségesebb is, valamint ha gazdaságosság szempontjából nézzük, akkor a leghatékonyabb. További jó munkát és Boldog Újévet!

Üdvözlettel:
Séra Zoltán

foldinfo.blogspot.com