A gazdaság energia vasút versenyképesség témájú posztok először az antaldaniel.blog.hu hivatalosabb blogon jelennek meg, minden egyéb csak itt. Van facebook és twitter oldal is.

2007. június 23.

Legtöbbet hallgatott dalok 2007. első felében

Ahogy a régi, úgy az új iPodom számlálójának az első tíz helyén is Fountains of Wayne számok állnak, úgyhogy alighanem ezt a zenekart szeretem a legjobban hallgatni. A tavalyi év kedvence az egy testvér esküvőjére készült I Know You Well volt, idén eddig a Michael and Heather at the Baggage Claim vezet. Tökéletes indie dal, csodálatos szöveggel.

A tizenötödik helytől változatosabb a kép: Haley Bonartól a Ransom - azt hiszem, ez a lány számomra az év felfedezettje. A következő két helyen Elliott Smithtől Ballad of Big Nothing és Speed Trials, számomra ezek idei évi kötelező pótlásnak bizonyultak, korábban nem hallgattam a fiatalon elhunyt művész számait, pedig kellett volna. Ezután Haley Bonartól az Us, a legjobb magyar az Amber Smithtől a Lindsay's Song. A Calexicot már tíz éve ismerem, és kicsit unalmas együttesnek írtam le, aztán tavaly lenyűgöztek Bécsben, és az új lemezükről a Cruel itt van a legtöbbet hallgatott számok között.

Újra Fountains of Wayne A Fine Day for Parade-del az Utopia Highwayről - ez a lemez annyira nem tetszett mint a többi, aztán megszerettem. Barzin Let's Go Drivingja szintén az elmúlt hónapok nagy felfedezése volt, ezután pedig a FoW, Haley Bonar és Barzin számai következnek.

Íme, a Google Reader újításának köszönhetően a korábbi indie olvasnivalóim is előbányászhatók. A hozzászólások között ajánljatok jó zenéket!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem tudom mennyire indie, [Szerintem semennyire, mások szerint nagyon] de nálam a nagy kedvenc a Sigur Rós nevű izlandi zenekar. A bejegyzésben említett zenéktől nagyon elüt mind hangzásvilágban, mind szövegben.
www.sigur-ros.co.uk - Itt letölthető pár számuk, és a klippjeik is fent vannak.

Antal Dániel írta...

Köszönöm az ajánlót - érdekesnek találtam a zenéiket, rajongó nem lettem. Nekem hangulatban kicsit hasonlít Barzin, illetve hangzásban az Album Leaf, ami jobban tetszik.