Új közpénzügyi rekord született: a kőröshegyi völgyhíd építése 74 milliárd forintba kerül. A párkányi Duna-híd felújítása helyett egy új híd építését 2001-ben 7 milliárd forintra becsülték (514 méter). A Szent László-híd 2003-ban már 23 milliárd forintot kóstált (920 méter). A Dunaújvárosi-híd építése idén fejeződik be, és 54 milliárd lesz a számla (1654 forint), a kőröshegyi völgyhíd viszont már 74 milliárdba (1872 méter) fog kerülni. A hidak ára igen gyorsan emelkedik Magyarországon: méterenként 25 millió forintról négy év alatt 39,5 milió forintra ment fel az áruk.
A gyors tanulság: egyre hosszabb és szebb hidakat építünk egyre drágábban. Jól gondoljuk meg, hogy kivel, hova építetjük a következőt!
Még többet a jelenségről - Muraközy Balázs: Összér! és Tóta W. Árpád: Híd a semmi ágán (jó sok hozzászólóval).
A gazdaság energia vasút versenyképesség témájú posztok először az antaldaniel.blog.hu hivatalosabb blogon jelennek meg, minden egyéb csak itt. Van facebook és twitter oldal is.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
2 megjegyzés:
OFF
Kedves Dániel!
Mivel nem találtam e-mail címedet sehol, így itt szeretnék tőled kérdezni...
A Blogámiával gondolkodunk egy gazdagabb szolgáltatásokkal bíró bloghost választásán. Felmerült a kérdés, hogyan tudod elérni "külsős" bloggerként a Blogteren való megjelenést. Hogyan működik a kiajánlás távolról?
Válaszodat előre is köszönöm.
Holajoda - blogámia blogger
blogamia[pont]szerkeszto[kukac]gmail[pont]com
ON
Tóta W. Árpád: Híd a semmi ágán
Összeér
Megjegyzés küldése