A gazdaság energia vasút versenyképesség témájú posztok először az antaldaniel.blog.hu hivatalosabb blogon jelennek meg, minden egyéb csak itt. Van facebook és twitter oldal is.

2008. december 31.

Az év legjobb dolgai 2008-ban

MayflowerA legjobb kiállításokról és koncertekről már korábban esett szó. Az idén nem olvastam olyan sok könyvet, hogy erről sokat lehetne írni: a Mayflower tökéletes könyv, csak ajánlani tudom, dramatizált történelem, le se lehet tenni. Filmből rengeteg jót és rosszat látam, az Ádám almái egészen biztosan a legmaradandóbb, de nagyszerű volt A zuhanás is - főszereplője, Lee Pace óriásit alakít(jobb oldali kép), szerintem óriási színész lesz belőle, jó volt a Banki meló, és Donaldson másik filmje, A leggyorsabb indián is Anthony Hopkins jutalomjátékával. Az év videója számomra egyértelműen David Claerbout American Carja. Nagyon érdekes a Lichtfaktor munkássága. Idén beleszerettem a flickrbe, nem csak azért, mert elkezdtem újra többet fényképezni, hanem mert csodálatos dolgokat lehet rajta találni. 2008-ról ezeket a linkeket mentettem el.

David Claerbout: American Car (2004)

Viszlát jövőre, mindenkinek boldog új évet!

Az év legjobb dolgai 2007-ben, 2006-ban, 2005-ben és 2004-ben.

Nincsenek megjegyzések: