A gazdaság energia vasút versenyképesség témájú posztok először az antaldaniel.blog.hu hivatalosabb blogon jelennek meg, minden egyéb csak itt. Van facebook és twitter oldal is.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Antal Dániel blogja 2004-2011. Ma már nem üzemel.
A gazdaság energia vasút versenyképesség témájú posztok először az antaldaniel.blog.hu hivatalosabb blogon jelennek meg, minden egyéb csak itt. Van facebook és twitter oldal is.
Blog: |
Antal Dániel blogja |
Topics: |
hungary, economy, indie |
3 megjegyzés:
A kérdés az, hogy átgondolták-e azok, akik a dugódíjat kitalálták, hogy milyen inflációs hatása lesz annak, ha egy szaki a dugódíjas zónába eső lakosokra rászámlázza ezt az új adónemet? Nemcsak kocsikázni lehet autóval, hanem szerszámot cipelni is.
A dugódíjat ma is megfizetetteti velünk a szaki: annak a plusz egy órának, amit a kocsiban tölt a dugóban, amit közben eléget benzint, azt a húsz percet, amíg parkolót talál és a parkolási díjat hozzácsapja a munkadíjhoz. A dugódíj lényege, és akkor állapítják meg jól a mértékét, ha csak az jár autóval, akinek muszáj (pl. nehéz szerszámtáskája van) és a dugó hiánya miatt csökken a költsége. Kézenfekvő például a parkolási díjak és a dugódíj összevonása, hiszen nem logikus, hogy csak a parkolás közbeni helyfoglalásért fizessünk, de sokat. A jó dugódíj csökkenti a szaki költségeit - kiváncsi vagyok, hogy ez számlában (!) meg fog-e jelenni.
ár, hogy erősen pejoratív a dugódíj szó, szinte magaslabda sok unatkozó kritizáló magyarnak.
Megjegyzés küldése