A gazdaság energia vasút versenyképesség témájú posztok először az antaldaniel.blog.hu hivatalosabb blogon jelennek meg, minden egyéb csak itt. Van facebook és twitter oldal is.

2008. augusztus 4.

Sovány vigasz: szavazz online az amerikai választáson

A sors iróniája, hogy a legrégibb és legbefolyásosabb demokrácia elnökválasztási küzdelmét a globalizáció korában az egész világban vívják, és a fél világ követi. Az eredménye az Egyesült Államok befolyásának köszönhetően az egész világra következményekkel jár, de csak az amerikai állampolgárok vehetnek részt a szavazáson.

Én is akarok szavazni!Egy magyar kezdeményezés sovány vigaszt nyújt világszerte azoknak, akik ki szeretnék mutatni politikai szimpátiájukat: a világ bármely részén regisztrálhatjuk magunkat az iwanttovotetoo.com oldalon (magyar, profit-orientált kezdeményezés!) és leadhatjuk a két jelölt valamelyikére szavazatunkat.

Az eredmény szerintem borítékolható az online szavazáson: szinte minden országban toronymagasan Obama vezet - kivéve az Egyesült Államokat.Mivel a két kedvenc jelöltem jutott tovább az előválasztásokból, én végignézem a kampányt, és aztán húzom be az ikszet - virtuálisan.

Linkek: Obama berlni beszédének szófelhője,további bejegyzések az USA címke alatt, illetve az USA cikkgyűjteményem.

1 megjegyzés:

K.D. írta...

Én nem szeretnék az USA elnökválasztásán szavazni. Elsősorban azért, mert nem oda fizetek adót, és nem akarok beleszólni egy olyan választás kimenetelébe, ahol nem én mondok le a szuverenitásom egy részéről, hanem mások, az USA állampolgárai. Ugyanígy azt sem akarom, hogy a határon túli magyarok ugyanilyen hivatkozással szórakozzanak az én szuverenitásommal. Ha valami nem tetszik, akkor itthon olyan vezetőket választok, akik a nemzetközi befolyással változtatni képesek az engem is érintő USA politikán.