A gazdaság energia vasút versenyképesség témájú posztok először az antaldaniel.blog.hu hivatalosabb blogon jelennek meg, minden egyéb csak itt. Van facebook és twitter oldal is.

2007. október 28.

A szabadság vihara II: Zádor-interjú

Aki látta a Szabadság viharát, biztosan különlegesen fogja értékelni az 1956-os melbourni olimpiai vizilabda-bajnok Zádorral készült Index interjút: Jobb lett volna, ha soha nem ütnek meg.
"... egy kis, másodosztályú, hajógyári csapatból indultam, de ez sem lehet akadálya annak, hogy valaki nagy eredményt érjen el, ha elhivatott. Saját erőmből kerültem a nagy csapatba, senkinek sem voltam a barátja, senkit nem hátráltattam, megküzdöttem azért, hogy számítsanak rám. Hihetetlenül jó érzés azt látni, hogy a nevem fent van a margitszigeti márványtáblán. Sok-sok éve azért kezdtem el a vízilabdát, hogy oda kerülhessek a nagyok közé. Mindent odaadtam volna azért, hogy a nevemet felvéssék, mindent azért tettem, hogy olimpiai bajnok legyek. Sikerült, megérte küzdeni".
Amilyen jó és felemelő a legjobb 56-os film, olyan jó az interjú. Zádor Ervin egy különlegesen nagyszerű amerikai-magyar ember.

Nincsenek megjegyzések: